torsdag 10 juni 2010

Efter plugget...

... det fixar sig alltid .. du efter plugget det löser sig nog... Någon av er som kommer ihåg den gamla slagdängan???
Moa hade examen idag. Grunskolan avklarad! Nu väntar en lång sommar och sedan gymnasiet. Denna sköna böna ska bli rörmokare det ni!


Var bara tvungen att ta ett foto från sidan också på hennes coooola frisyr =).


Vi har haft underbart soligt väder idag. Det kunde inte varit bättre! I kyrkan var det vackert och jag grät lika mycket som alltid till den blomstertid nu kommer =P.
Stort grattis min underbara dotter till din examen. Jag är såååååå stolt över dig!

8 kommentarer:

  1. Så fin hon var, synd att man inte kunde vara på plats och träffa henne. Men jag har ju tonåringar på språng och dom vill man ju inte lämna.
    Längtar faktiskt tills denna intensiva vecka med examensfirande är över. Skönt att Peter kommer imorgon.
    Ha det så gott. kram Carita

    SvaraRadera
  2. Wow, vilken fräck frisyr. Stor kram!

    SvaraRadera
  3. vacker dotter me vacker frisyr! :)

    SvaraRadera
  4. Åh, vad fin hon är!!! Men då har hon ju bra gener också! :o) Ser fram emot att kika in då du har scrappat dessa foton :o)

    Ett stort grattis till Moa från oss!!! Fast hon kommer nog kanske inte ihåg oss, fniss...

    Och du, om du kommer i sommar till dessa trakter så hör gärna av dig, om du hinner. Jag vet ju att ni har fullt upp när ni är här ;o)

    Trevlig helg till dig och hela familjen!!! Kram!!!

    SvaraRadera
  5. shit asså.. vilken uuuunderbar frisyr..

    SvaraRadera
  6. Vackra Moa... ha en härlig sommar och lycka till med rören. Kram till er alla!

    SvaraRadera
  7. Halloj! Din vackra tös kommer bli en coooool röris! Du, jag måste fråga, jag har inte fått några blommor ännu? Du skrev att du skulle posta förra onsdagen och inget har kommit. Ville bara kolla så inte posten slarvat bort det eller att du tror att jag är helt otacksam och inte säger tack, ja du fattar:)

    Många kramar!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)