söndag 13 juni 2010

På resande fot

Nu duggar uppdateringarna tätt. Bara för att jag trodde att jag inte skulle hinna scrappa =). Men regnvädret igår gav ju massor med fin scraptid. Svårt att jobba ute i trädgården då. Man blir så rackarns lerig... Har gjort ytterligare en LO med NOOKs junikit. Denna gång en om min Ina som sen hon varit liten varit en rastlös liten själ som vill att det ska hända saker hela tiden. Att resa har varit det bästa hon visste sen hon var liten. Nu är hon stor och reser lite längre bort... Minns så väl hur intresserad hon var på våra bilsemestrar i Sverige. Hon frågade och kollade vägskyltar och räknade avstånd hit och dit. Hade hon åkt en väg så kom hon ihåg det nästa gång vi passerade där. Å ni ska då veta att vi åkt kors och tvärs i landet från Haparanda till Skåne! Undrar om hon har samma minne än idag då hon far runt om i världen =) På tagsen har jag skrivit om mina minnen av våra resor när hon var liten.


Idag ska vi ha barnkalas och solen skiner igen. Känns bra! Då kan vi vara ute lite också. Kan bli lite stimmigt annars med en massa 4-åriga pojkar i huset. Medan jag fixar tårta och pyntar huset med ballonger och serpentiner kan ni kila iväg till söndagsbilagan. Idag focuserar vi på kungahuset... med tanke på bröllop och siffror!! Hur det hänger ihop kan ni läsa om ni klickar på loggan nedan. Ha en fin söndag! Tack för titten!

Kramiz Maja


EDIT- Ni får ursäkta strulet med bilderna.. fattar inte riktigt vad som händer.. bilderna hamnar inte där jag lagt dom och vissa får den gråa skugga jag vill ha.Medan andra inte får det. Kliar mitt lilla trötta huvud och testar vidare...

5 kommentarer:

  1. Wow, jättefin är din nya blogg. Inas LO är stadigt jättefin och den på Moa är helt fantastisk. Fotot framträder så himla fint. Kram

    SvaraRadera
  2. Snyggt! Du är så otroligt duktig på att variera dina layouts!

    SvaraRadera
  3. Så väldigt fin LO! Gillar att du tagit ett nytt foto och skrivit om gamla minnen.
    Kram på dig, ska bli kul att ses på lördag!

    SvaraRadera
  4. Jättefin layout i härliga färger! Fin bloggen är oxå!
    kram kram!

    SvaraRadera
  5. Näämänn...vad snyggt det var härinne då!! =D Trodde jag gått fel första vändan...
    Och härliga layouter och en snygg Moa! Läcker frissa! ♥

    Kramisar!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)