söndag 27 juni 2010

Tro på dina drömmar

Här kommer ännu en layout som jag scrappade när vi hade träff med AOS gänget. Jag bara är så kär i Websters papper. De är så roliga att scrappa med och passar så bra till att scrappa Moa. Jag önskar verkligen att hon ska kunna få leva ut sina drömmar och att hennes liv precis så bra som det bara kan bli. Att hon ska finna glädjen i de små sakerna.





Sen är det söndag igen =) vilket innebär ny söndagsbilaga. Bilagan idag är den sista innan semesteruppehållet. För att ni ska ha något att pyssla under er semester så har vi en sommartävling att bjuda på. Designteamet bjuder även på inspirerande alster med temat handarbete! Så kila iväg till tidningen genom att klicka på loggan.



Själv ska jag brottas med dammsugaren och skurkäppen.. förstår inte varför det alltid gror igen så fort =/. Tack för titten!




Kramiz Maja

8 kommentarer:

  1. Underbar LO, hon är så vacker din dotter precis som sin mor!!!

    Kram Aase

    SvaraRadera
  2. Vilken vacker layout! Den har en så harmonisk stämning som passar ferfekt till fotot!

    SvaraRadera
  3. Jättevacker!!! Fint med fotot lite uppe i hörnet! Håller tummarna att tösens drömmar slår in! Kram!

    SvaraRadera
  4. Den blev ju hur underbar som helst! Jag var ju på väg till bussen när du satt och skar i den!!

    Hoppas du har en härlig söndag med familjen! Nu ska jag sätta mig i solen igen!

    Kramis!

    SvaraRadera
  5. Jättefin LO och härligt ihopsatt.

    SvaraRadera
  6. Jättevacker LO. Webster papper är ju helt underbara. Jag älskar dem också.

    SvaraRadera
  7. lovely...du kan ju det där med websters du...det ha man ju hört minsann!! :)
    själv är jag ju lite sååå där polare med just dom...men vi kanske lär oss!! :)
    Ha det gott!!

    SvaraRadera
  8. Den här är så vacker och jag beundrar att du orkar skära ut så där. Men fint blir dte ju och jag gillar alla dina små detaljer.
    Kramar!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)