tisdag 29 juni 2010

Sommar, sommar, sommar =)

Det är så härligt att vakna till fågelkvitter och en klarblå himmel. Bara öppna dörren och så är man ute i naturen =). En sådan dag har vi idag. Läge för att plocka fram vattenleken... Grabbarna hade så kul hela förra året med detta kanalsystem. Här nedan ser ni Sam från ifjol. Denna layout var med i söndagsbilagan av Allt om Scrap i söndags. Missade du den kan du klicka här och kika på allt annat fint. Missa heller inte vår sommartävling. Den hittar du här.





Avslutar detta inlägg med en bild som verkligen får mig att förstå hur underbart livet är. Mina små troll tillsammans på en filt i skuggan under äppelträdet. De är helt inne i sin lilla mys/pratstund. Det är kärlek att få se dom och veta att dom är mina =)



Hoppas solen lyser på er. Önskar er alla en riktig toppen dag. Tack för titten!




Kramiz Maja

6 kommentarer:

  1. Verkligen en helt fantastisk LO!!

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig färgkombo och så snyggt med det broderade!

    SvaraRadera
  3. Snyggt!!!
    Du är ju bara bästast du Maja...
    Skitvarma kramar/sussa

    SvaraRadera
  4. Åh dessa ljuvliga sommar fötter...
    Kramen Aase

    SvaraRadera
  5. Den är helt fantastisk!! Och jag älskar fotot på dina små sötisar! =)

    Kramelikram!!

    SvaraRadera
  6. Underbart vackert och färgglatt!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)