lördag 12 juni 2010

Examen

Vad gillar ni min nya look på bloggen =)... Jag är ingen hemsidesnickare så jag blev glad när det dök upp lite nya färdiga mallar att välja på =D. Töntig rubrik fick detta inlägg men det får ni leva med. Kom helt enkelt inte på något bättre. Det är ju Moa på hennes examensdag som jag scrappat. Visst var jag snabb. Hon gick ut nian i torsdags!
Har avänt papper ur NOOKs juni kit. Underbara Sophie från MME. Gillar att de har med roliga små "klammrar" ute i kanten på papprena som man kan klippa ut eller låta hänga med som en flik. Har använt tre olika sådana här och två av papprena. Layouten handlar om hur stolt Moa faktiskt är över sina riktigt bra betyg, men det är sitt G i engelska som hon är mest nöjd med.. för som hon kämpat. Glad över att slippa sommarskolan. På tagen ville hon jag skulle skriva alla hennes betyg.. vilket jag också gjort.





Här regnar det idag så jag passar på att göra en rejäl storstädning idag... Lite onödigt kan tyckas då huset i morgon invaderas av en massa fyraåringar. Leo ska äntligen få ha sitt födelsedagskals för sina vänner. En månad försenat! Tack för att du tittade förbi =) Å trevlig helg!

Kramiz Maja

4 kommentarer:

  1. Mmm, jo jag gillar nog faktiskt bloggens nya utseende :) Lättare att se på nåt´vis. Just med den bakgrunden, tror jag... Jo den blir bra.

    SvaraRadera
  2. Lika fina los med den här hemsidelayoten så det är inte så stor skillnad ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Gillar både layouten och nya utseendet på bloggen! Grattis till duktiga dottern.

    SvaraRadera
  4. Den här är HELT underbar!!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)