söndag 6 juni 2010

Favvoskorna

Hinner knappt sitta vid pysselbordet nu så jag visar er en LO gjort till Allt om Scrap. En av mina utmaningar till mig själv i år är att scrappa med många foton och här har jag klämt in flera stycken =).



Vi har haft en helt underbart varm och solig helg. All tid har jag tillbringat utomhus på hästryggen, på fotbollsmatch och på knä i min trädgård. Har sått mitt köksland tillsammans med mina små gullpluttar så nu får vi massor av goda grönsaker att njuta av hela sommaren lång =). Tid har också ägnats åt att rensa ogräs... där var bojsen inte till lika bra hjälp... Sam han rev upp blommorna istället =/... Dom var fula sa han! Nu ska jag återgå till min LO som jag håller på med... var tvungen att ta en liten paus.. har kört fast. Återstår att se om det blir något som någonsin visas här i bloggen ;D
Villa avsluta detta inlägg idag med att skicka en extra tanke till Torpshammars damfotbollslag och alla nära och kära som idag förlorade en medspelare i en tragisk olycka. Så ta hand om er där ute och ge dem som står er nära en extra kram varje dag!!
Kramiz Maja

5 kommentarer:

  1. Läckert! Det är ju bara så snyggt med många bilder. Jag blir bara så imponerad över hur många detaljer du får till på en layout!

    SvaraRadera
  2. Den här är SÅ snygg, och skorna är jättecoola!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Din coola layout!!! "Fula blommor", tossiga Sam. ;)

    SvaraRadera
  4. Kanonläckert! Jag har faktiskt tagit massa foton på olika skor som jag har å planerar en sko-layout så småningom!! Skofetischist som man är... ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Jättesnygg LO. Jag tycker det är såå svårt med många foton, men du har lyckats jättebra :-) Ha en bra vecka! Kram

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)