tisdag 22 juni 2010

HEJ!!

Äntligen blir det en uppdatering här =). Befinner mig fortfarande i huvudstaden. Vi passade på att ta en minisemester. Familjen kom ner på söndag. Har iaf haft en fantastiskt trevlig helg med mina scrappvänner på AOS. Mycket skratt, prat och en hel del skapande blev det. Hela 5 1/2 layouter hann jag med!! Men visar bara en idag ;). Så jag har lite att blogga kommande dagar också. Stort tack till Moma som gav mig husrum, goda muffins och fixade så bra lokal för oss. Tack till Cath som bjöd på fantastisk smörgåstårta och alla ni andra goa tjejer för såååååå trevligt sällskap.
Här en LO där fotot är taget av Jana Mäkinen. Mina busgrabbar som inte riktigt ville posera som fotografen tänkt sig. Papprena kommer från NOOKs juni kit.





Igår tillbringade vi dagen på Skansen och i Rosendahls trädgård. Kameran gick naturligtvis varm. Visar ett litet axplock från vår underbara dag.


Samsi med moster på väg till älgarna.


Leo och Patrik äter lunch.


Klassiskt Skansen foto. Grabbarna på dalahästen.


Jag själv på en bänk i Rosendahls trädgård.

Nu ska vi bege oss ut i solen.... Vi hade tänkt åka hem idag men vädret är kanon så vi väntar med avresan till ikväll. På återhörande kära vänner. Tack för titten!Kramiz Maja

5 kommentarer:

  1. Hallå Maja!!! Det var sååååå kul att träffa dig på riktigt!!! Fina bilder ni tagit, nu känner jag för att turista lite också! KRAM!

    SvaraRadera
  2. Halloj! Tack själv, det var så roligt att ses igen!
    Ni gjorde absolut rätt som stannar när det är så här fint väder!
    Kramar i masssor!

    SvaraRadera
  3. Å vad det ser härligt ut!

    JAg är så glad att få ha träffat dig, det var så mysigt att ha en nattgäst, och Isabel pratade om dig länge och väl efteråt.

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Underbart med ett besök på Skansen det hör ju till egentligen ...
    Vet inte vart tiden tog vägen men skojsigt hade vi. Hoppas hemresan gick bra med buskillarna ;)
    Kramen Aase

    SvaraRadera
  5. Ser ju helmysigt ut jue!!

    =D

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)