torsdag 3 juni 2010

I drömmarnas trädgård


Där bor min lille son just på detta foto. Det lustiga är att han inte alls är en drömmare utan en fartig kille som jämt hittar på bus och rackartyg. Här frös han dock fast i ett par minuter innan leken fortsatte.





Blev ett kort inlägg detta... Nedräkningen har börjat och det känns inte så motiverat att vara på jobbet. Får man säga så??? Ja det får jag , bestämde jag precis! Eleveran och jag är nog lika trötta... men i morgon är det fredag igen =). Önskar er alla en toppen helg!


Kramiz Maja

8 kommentarer:

  1. Jättefin och jag gillar att du använt den gröna... Kram

    SvaraRadera
  2. Tänk! Snart har du sommarlov!!! =) Ursnygg LO!!!

    SvaraRadera
  3. Superfin! Var kommer fjärilen ifrån? Jag har tre stycken sådana men de satt på en flaska champagne som vi fick när vi gifte oss för två år sedan... Man spar ju på allt, ha ha. Du kanske vet var jag kan få tag på fler?
    Kram

    SvaraRadera
  4. Superfin LO! Håller med dig om jobbet. Insåg att jag ahr tre vanliga lektioner nästa vecka och det kändes inget kul att inse att jag måste planera dem..... Men snart är det ledigt!!

    SvaraRadera
  5. Härligt att du lyckades fånga honom i det ögonblicket!
    En stor del till varför man scrappar ju för i ett vanligt album hade denna bild inte alls kommit till sin rätt!
    Vacker LO och ljuvlig fjäril!

    SvaraRadera
  6. Hej vännen!!!
    Underbar LO och som alltid snygga detaljer =D
    Jag har varit apdålig på att skriva kommentarer här (och hos alla andra) men jag är faktiskt in och kikar här lite då och då när jag har tid...även om jag inte lämnar kommentar ;) Men idag är jag ledig så nu jäklar har jag tid!...fram tills kl 13 när vi ska på kalas...Är man för en gångs skull ledig så fylls dagen snabbt upp av annat;P

    Ha en fin helg vännen!

    Kramkram!

    SvaraRadera
  7. Att inte vara motiverad på jobbet är helt ok att säga tycker jag, tror att vi är många inom skolvärlden som känner så just nu. Vi har ju dock några veckor med "bara" fritids innan vi stänger för semester, men så fort det blir sommarlov lugnar ju allt ner sig...
    Kramen Aase

    SvaraRadera
  8. Denne ble så flott, Maja!! Likte så godt hvordan du har plassert tittelen,og det flotte oppsettet ditt:)

    Håper du får en sin søndag:)

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)