onsdag 23 juni 2010

Lugn och ro

Äntligen får jag börja min semester på riktigt. Lugn och ro och havet är det jag ska fylla mina dagar med. Hoppas på varma sköna dagar som jag och barnen kan tillbringa tillsammans ute där vi kan höra vågornas skvalp. Fotona här är tagna ute på Spikarna förra året.



En liten detaljbild får ni också.


Idag har vi hyfsat sommarväder och förmiddagen har jag tillbringat på jobbet, men nu är jag klar. Nu väntar rensning i blomrabatten och trädgårdslandet. Skall bara lägga lillen i vagnen så han får sova middag. Tack för titten!


Kramiz Maja

9 kommentarer:

  1. Gud så vacker!!! Fantastiska färger, helt magiskt!

    SvaraRadera
  2. Jättefin LO i härliga färger! Jag är så avis på dig som får till det så bra med alla möjliga vackra dekorationer. Själv tycker jag att jag är fast i gamla fotspår, allt jag gör blir likadant. Måste försöka utvecklas lite, jag får ta och inspireras av dig! :-)

    SvaraRadera
  3. Men så fin layout! jättehärliga färger å fint foto! Gött med semstester, passa på å njuuuuut! =)
    kramis!!

    SvaraRadera
  4. Vad skönt att du nu äntligen får semester. Hoppas den blir riktigt bra och avkopplande med mycke sol och bad!!! :o)

    Helt underbar layout med, som vanligt, härliga detaljer!

    Trevlig midsommar! Kram!

    SvaraRadera
  5. mmmm....ljuvlig Maja!!!
    Man känner nästan doften av hav....
    kram sussa

    SvaraRadera
  6. Coola kontraster!
    Lugn och ro heter den och så är det lite småvilda papper bakom fotona och även lite brusande vågor.
    Stämningsfullt!

    SvaraRadera
  7. This is sooo beautiful! The colors, the pictures.

    SvaraRadera
  8. Superläcker!!
    Ha en fantastisk fortsättning på midsommaren! :-)
    Kram

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)