lördag 8 januari 2011

#40 The color room

Har  inte hakat på några av de senaste paletterna inne på the color room, men denna kickade verkligen igång min kreativitet =D. Kolla bara inspirationsbilden ;)


Egentligen är det inte alls mina färger, men jag kände för att kleta och smeta =D. Gesson, mister, masker och distresser åkte fram och jag njöt verkligen av att göra denna layout. Fotot på mig och Moa är också en favotit. Titeln gillar jag också. För livet är verkligen magi och vi är alla unik under den oändliga stjärnhimlen.
Vart också nöjd med slutresultatet. Bakgrunden blev precis så svävande och konturlös som jag ville ha den. Här kommer den samt ett frosseri i detaljbilder ;)






Här har vi kyligt igen... så det blir till att mysa inne. Scrapbordet lockar... få se om jag hinner upp idag. Nu ska jag lägga till mig i soffan. Vi spelade Mah Jong till två i natt igen! Så jag är lite mosig =/
Önskar er alla en trevlig lördag =) Tack för titten!



Kramiz Maja

3 kommentarer:

  1. men Oj vad läckert! WOW!!!! Så vackert,så fina detaljer.

    SvaraRadera
  2. Lovely LO vännen! Underbart foto och ljuvlig komposition av allt!!

    Ha en riktigt fin helg!
    Kram!!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)