tisdag 25 januari 2011

Lite gott och blandat...

Egentligen borde jag sova... men jag ska bara som Alfons Åberg ;). Visar ett par inspirations alster från mina uppdrag. Först ett som jag gjorde till förra utmaningen inne på 100% Norr. Vill du vara med så ligger en rykande färsk utmaning uppe nu. Du hittar den här.


Det var en skiss jag skulle följa och fastnade för att scrappa detta foto som då krävde glada färger på papprena också =).
Här kommer ett GDT alster till Creativica. Den trevliga butiken i Uddevalla ;). Kika gärna förbi där. Länk finns i sidebaren. Kada har ju utmanat mig att tillverka egna blommor.. vilket jag försökt mig på här..




Nu gott folk ska jag sova och inget mera jag ska bara ;) Tack för att du kikade förbi!

Kramiz Maja

4 kommentarer:

  1. Jag bara älskar den översta layouten! Desingen är så snygg med stora cirkeln i lager på lager! och färgerna! vårigt och glatt!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Gillar båda LOerna massor, den översta "knockar" mig nästan, eftersom jag inte alls är förtjust i aprikosrosaaktiga färger, men älskade denna LO med en gång. Måste tyda på en scrappare som vet vad hon gör ;)

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Den översta föll jag direkt för när jag såg den i Nooks galleri. Helt fantastisk! Både design och färger!

    Vad fina dina blommor blev! Mina försök brukar oftast snabbt hamna i papperskorgen...

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Uuuuunderbara!! ♥♥♥ Hoppas jag får se dom irl snart!

    Kramis!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)