lördag 1 januari 2011

Du tror på troll

Börjar året med att blogga en lite busigare layout än vad jag vanligtvis brukar. Kanske detta år ska bli lite busigare, vem vet ;). Det är en sida om Leo som 4 1/2 åring. Hans tro på troll  är så stark =D. För fröknarna på dagis säger att dom finns och att det finns trollskägg i skogen som de brukar hitta.  Detta har medfört många mardrömmar hemma =/.




Jag hörde idag att planterna legat i konstiga omloppsbanor i förhållande till jorden sedan 2008 och därför har det varit ett par tunga år för de flesta... men enligt all tänkbar astrologi så ska planeterna befinna sig bättre till nu, så 2011 kan bara bli bättre ;D. Vill gärna tro på det för mitt 2010 har varit tungt på mer än ett sätt. Hoppas iallafall på ett bra scrapår. Ska försöka mig på att synas lite mera i scrapvärlden, åka på fler träffar och förhoppningsvis inspirera er bloggläsare. Har knappt deltagit i tävlingar eller träffar detta år, eller iaf det senaste halvåret. Ska även försöka bli bättre på att kommentera i andras bloggar. På det privata planet ser jag eventuellt en ljusning..... men mer om det en annan gång.

Kramiz Maja

6 kommentarer:

  1. Åhhh, den är jättefin!! Har tittat igenom din topp 12-lista och där finns också en massa läckert!!

    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  2. Underbar lo ! Men inte så skoj å få mardrömmar.. Så många fina layouter du gjorde under 2010 ! Härliga alster!
    Gott nytt år å god fortsättning ! Kram K.

    SvaraRadera
  3. Absolut härligt lekfull layout!
    Men man ska nog passa sig för vad man säger åt barnen..
    Jag önskar dig ett gott och kreativt nytt år!
    Kram/Ulrika

    SvaraRadera
  4. Det låter fint det där med planeterna, och ljusningen =)
    Kramar!

    SvaraRadera
  5. Maja, Maja... vad jag har saknat dig! :-) Så underbart att se att du har kvar din unika stil! Älskar den här LOn!

    Tråkigt att läsa att du har haft ett tungt år... puh... vad ska jag säga... kan själv inte annat än hoppas att du har rätt... att allt är planeternas fel och att 2011 kommer att bli bättre! Hoppas stenhårt på det!

    Kramar från Alex!

    SvaraRadera
  6. Den är helt Underbart busig!! Gillar den supermycket! =)

    Kraaaam!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)