söndag 16 januari 2011

En jag glömt att visa...

I brist på någor nytt får ni se något gammalt ;). Det är inte för att jag inte scrappar utan för att det jag skapat inte kan visas här än. Denna har jag väl egentligen heller inte glömt att visa... utan jag tyckte helt enkelt inte alls om den! Men nu när den legat till sig lite så är den ok. Gjorde denna till Magdas scrapfeber till utmaningen där man skulle inspireras av ett filmklipp ur "Det stora blå". Jag inspirerades av en mössa =P. Mistningen på denna är allt annat än bra... men om ni bortser från det så är detaljerna rätt roliga tycker jag...




Idag är det söndag också... Allt om Scrap bjuder på en söndagsbilaga med snöiga lsyouter. Kika in där och bli inspirerad.. För snö är väl något vi alla har eller har haft gott om denna vinter =). Klicka här så kommer du dit.


Tack för titten! Önskar er en fin söndag =)
Kramiz Maja

2 kommentarer:

  1. Halloj! Fast jag tycker att mistningen ser ganska så läcker ut och nog är den lite annorlunda mot det du brukar göra men jag tycker den är riktigt snygg! Kramar!

    SvaraRadera
  2. wow this is fab!! Love the design and all your details :)

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)