torsdag 20 januari 2011

I ett hav av snö

Ett snabbinlägg så här på torsdag morgon. Vi har haft ett par gnistrande vackra vinterdagar med sol och några minusgrader. Känns verkligen som att livet är på väg att vända i takt med att ljuset finner sin väg tillbaka till vårt kalla norden. Denna vinter är en av de snörikaste jag kan minnas i mitt vuxna liv =). Här har jag scrappat Leo som kryper i tunnlarna som stora syster grävt i de gigantiska snöhögar vi har vid vår vändplan hemma på vår gata.


Tyckte pappret var så fint i sig så det blev bara några dekorationer och lite sömmar på denna. Dessutom ville jag att känslan av de stora snöhögarna skulle finnas i layouten.. och får jag säga det själv så tycker jag att jag lyckades ;). Denna layout var med i söndagens bilaga av Allt om Scrap. Nu ska jag dricka lite kaffe =) Tack för titten!


Kramiz Maja

4 kommentarer:

  1. vilka härliga bilder! Måste vart göörskoj å krypa runt i snötunnlarna =)
    kram kram!
    å du; Vilken underbar LO under,mer blommor åt folket!!! ;)

    SvaraRadera
  2. Sååå fin! Håller med om att du lyckats skapa känslan av snöhögar, vad är det för märke på pappret? Riktigt snyggt!

    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  3. Så snyggt du har fått bilderna att smälta in i pappret! Effektfullt med sömmen som istappar.
    Kram/Ulrika

    SvaraRadera
  4. Så utrolig kul denne var!! Det ser jo ut som han kommer ut av arkett!! Stilig:)
    Kjempeflott var denne:)

    God helg til deg:)

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)