måndag 10 januari 2011

Nu ska julen dansas ut eller??

Jag har faktiskt redan städat ut julen ;). Nu städar jag bort min jullayout också. Har gjort denna med Nooks dec. kit. Ett kit som mest blivit liggande =/. Gjorde några julkort av det som skickades till släktingar.. men jag har svårt överlag med julpapper. Tycker dom är fina men får inget gjort av dom. Dessutom tycker jag inte om julfoton! Dom är så ofta stökiga, grylliga och fulla med människor i brokiga kläder och tonvis med julpapper runt om =P. Här kommer iaf en lite lugnare layout. En liten skeptisk Sam som avvaktande spanar på tomten. Helt plötsligt klev han fram och gav tomten en kram och tog emot en julklapp. Vi vart så förvånade.... men förklaringen kom sedan när han satt och öppnade sina julklappar och morfar dök upp. Den lille 2 1/2 åringen sa då: " Har du tagit av dig tomtekläderna nu?".




Första dagen på jobbet efter lovet är avverkat och det har gått riktigt bra =). Men lär nog vara trött ikväll!! De små trollen var svårväckta i morse och lär (förhoppningsvis) vara lättvaggade dom också. Nu är det middagsdags! Önskar er alla en bra vecka! Tack för titten =)


Kramiz Maja

4 kommentarer:

  1. Ja, inte är dom dum inte!!
    Det är en kanonfin lo iaf och Sam är ju toksöt....
    Jag är såååå sugen att göra lo:s nu, måste framkalla lite bilder så vi kan scrappa snart!
    Kramen och ses imorgon/sussa

    SvaraRadera
  2. Hihi, jag hade glömt bort hur kul det är att scrappa!!! :-D

    Såg denna inne på The Nook och föll pladask! Helt fantastisk! Men.. Nä-ä.. sa han verkligen så där till morfar??? Redan liksom? Linnea köpte hela allting... Men det kanske hjälpte att Eriks morbror som hon inte träffar så ofta tog på sig rollen ;-)

    SvaraRadera
  3. oh I just adore the design of this page!! Very well done!! :)

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)