onsdag 12 januari 2011

Du älskar att studsa =)

Ännu en layout med Nooks januari kit. På vår lilla Sam som inte kan vara stilla i nå många sekunder ;). Han älskar studsmattan och har det lite jobbigt med att den är nedplockad för vintern. Han kan lite nu och då föreslå att vi ska hoppa lite =D




Så kan jag också berätta en kulig nyhet.. eller nyhet och nyhet, nåt kul för mig =P. Jag ska få vara gäst DT hos Creativica i två månader. Igår landade ett fullmatat scrappigt paket hos mig. Å det var inte lite grejjer!!!!
Säger tusen tack till Kada!! Ta er gärna en liten titt i butiken om ni inte redan hittar dit. Ni finner webbshoppen här. Önskar er alla en scrappig onsdag =) Tack för titten!


Kramiz Maja

8 kommentarer:

  1. Åhhhh vilken härlig layout! Gillar massor! :)

    SvaraRadera
  2. Grattis till Gästandet! Superfin layout!

    SvaraRadera
  3. ja, tänk om man hade den energin. Just nu är energin på noll, är dunderförkyld och det känns som att lungorna är på väg upp.
    Hoppas ni också har det bra i ert snöiga landskap. Kram Carita

    SvaraRadera
  4. Grattis till uppdraget! Det är du värd! :-)

    Och den här layoute.. ja... den älskar jag bara... ♥

    SvaraRadera
  5. Men titta! Du har ju verkligen lyckats få till en supersnygg LO med vinterpapper till ett sommarfoto! du är bäst!

    Och supergrattis till gästgiget! Det ska bli spännande o se vad du hittar på!

    SvaraRadera
  6. Vilken fin LO på de minsta :-)

    SvaraRadera
  7. underbar layout, tänk att den studsmatta kan ge så mycket glädje :=)

    Ha en skön helg! Kram Aase

    SvaraRadera
  8. Härlig layout! Snyggt med titeln uppdelad och jag gillar verkligen att det är så många foton!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)