fredag 28 januari 2011

Vi2

En layout som jag gjorde till cyber cropen på My Scrapbook Nook.... Det var en liftutmaning där man fick lifta valfritt alster ur galleriet. Jag valde denna. Här kommer då min tolkning... Den vann jag faktiskt några extra poäng på =)



Skönt att det är fredag.. men mindre skönt att jag dragit på mig en rejäl förkylning igen =(. Kämpade mig igenom dagen på jobbet fullproppad av alvedon. Nu ska jag krypa ner i soffan under täcket. Önskar er alla en toppen helg. Tack för att du kikade förbi!


Kramiz Maja

3 kommentarer:

  1. Den är supervacker!! Harmonisk men ändå "egdy". Jag gillar MASSOR!!!

    SvaraRadera
  2. Vad mycket snyggt du har gjort!!! =)))

    Klart ni får komma nästa helg!! Bara ni är friska då! ;)

    Längtar!

    Kramar!

    SvaraRadera
  3. gullig du är mamma =) den var jätte cool =D

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)