söndag 30 januari 2011

Kraft it up januari utmaningen

Åter igen hakar jag på i sista stund på utmaningen inne på Kraft it up. Månadens utmaning var att använda  sommarfoto/foton och att titeln skulle innehålla sommarord. Jag var så tråkig så den fick helt enkelt heta sommar =P. Ingen layout jag är supernöjd med... men kan ju lika gärna länka den när jag ändå gjort den ;).




Här snorar jag på och gör inte många knop. Men att få sysselsätta sig lite vid pysselbordet gör ju att jag överlever =). Blir hemma från jobbet i morgon och får se hur jag mår på tisdag.
Missa inte inlägget nedan om tidningen och mitt inlägg i Creativica bloggen idag ;). Önskar er alla en fortsatt trevlig söndag. Tack för titten!

Kramiz Maja

5 kommentarer:

  1. Underbart härliga sommarfärger! Krya på dig - det är ungefär samma läge här... Men jag är som tur var ledig.

    SvaraRadera
  2. Tycker om hur du har använt band... Jag börjar få så svårt för att få till det med just band... det som en gång in tiden nästan varit en favorit. Slutar oftast med att jag plockar bort det :-) Men här hos dig ser det superfint ut ju!

    Hoppas att förkylningen ska ge med sig snart! Ta hand om dig!

    *kramiz*

    SvaraRadera
  3. Such a gorgeous LO... love your choice of bright papers your stitching detail!! Thanks for joining in at KIU :)

    SvaraRadera
  4. oh wow... i love all that random stitching and paint splattering! yum! :) x

    SvaraRadera
  5. This is so much fun - I love the gorgeous colours and textures :)

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)