måndag 4 juli 2011

The color room #65

Har gjort veckans färg palette inne på the color room. Svåra färger... och inte gjorde jag det lättare genom att bestämma mig för att använda upp lite gamla papper. Har scrappat om mig och min häst. Beslutet jag tog i april om att lägga ridskorna på hyllan. Har inte suttit på en häst sen dessa bilder togs i april. Saknar min Vafi till och från, men jag har inte plats för honom i mitt liv just nu. Vet nte om jag kommer att ha det heller. Har honom utlånad på foder tillsvidare. Har inte riktigt kunnat ta något beslut om försäljning än... Det får ta den tid det tar. Här är iaf layouten.





Nu vankas här lite lunch sen tror jag vi åker en sväng till biblioteket och bunkrar upp lite böcker. Något av det bästa som finns på semestern är att läsa. kan ligga vaken halva nätterna och totalt försvinna i bokens förtrollade värld. Tack för att du kikar förbi. Tack också för alla söta spår ni lämnar efter er. Ska ta mig en riktig bloggrunda ikväll när maken kommer hem så att jag får ge lite fina ord tillbaka till er =)


Kramiz Maja

6 kommentarer:

  1. Vilken fin layout du gjort! O hästen verkar sååå mysig ;)

    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  2. Tungt beslut. Jag som är där på andra sidan kan säga att det går rusigt fort att "glömma" eller iaf att sakna mindre.
    Fin LO, man får hålla fast vid de goda minnena och glömma hur man stängslade staket och åkte till stallet i snöyran kl6 en söndagmorgon osv osv.
    KRam

    SvaraRadera
  3. Jättefin LO! Visst är det tråkigt när man inte hinner allt man vill! Kanske kan du börja rida igen senare.

    SvaraRadera
  4. What an amazing layout. Your use of colours is just mind-blowing. Not to mention all the embellishments and layers and texture you add! Love this!!

    SvaraRadera
  5. Å den här var riktigt fin, massa fina detaljer och verkligen välarbetad!

    Sänder en styrkekram till dig!

    Sommarkramar!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)