söndag 3 juli 2011

Once Upon A... Sketch

Har hittat denna underbara skissutmaningsblogg =) och bara blev så inspirerad av skissen. Som jag skrev i ett inlägg för någon dag sedan så har jag nu efter 3 år scrappande kommit på tjusningen med skisser =D. Kriterierna till denna skiss är att inspireras av den, ha med namnet på personen på fotot samt några rader skrivna om denna person.  Så här blev min tolkning.


Eftersom jag idag är trött och tom i huvudet efter en icke så god natts sömn, så skriver jag inge mer idag ;). Tack för att du kikade in =)


Kramiz Maja

11 kommentarer:

  1. Underbar LO
    Vilka härliga färger

    SvaraRadera
  2. Oj då skisser älskar jag. Kanske ska ta mig en titt på bloggen :o)

    Vilken härlig layout. Av någon anledning kommer jag att tänka på blombuketten "Mor och son" där två buketter är sammanförda med ett band... En större bukett med en mindre... Ja dessa är i alla fall vanliga i Finland och jag fick en sån när jag fick JJ. Men har ingen aning om dessa buketter är vanliga i Sverige....

    Kram

    SvaraRadera
  3. Så underbar!!! Älskar färgerna, upplägget, ja allt!

    Kram på dig.

    SvaraRadera
  4. Tack maja för inspirtion nu kan jag fortsätta i mitt scraprum :)
    Kramis Aase

    SvaraRadera
  5. What a pretty layout!!!!
    I love the colours!! great take on the sketch!! Thanks so much for playing along with us at Once Upon A...Sketch

    SvaraRadera
  6. Wow! This is just beautiful! I love the two circles and how you've linked them together with your stitching...fab!

    SvaraRadera
  7. Hejsan maja . Tusen tack för att du ville vara med på vår skiss utfordring. _Och det blev ju jättefint!! Beautiful!

    SvaraRadera
  8. This is SO gorgeous. LOVE the circles and the photo. Just really pretty! Thanks so much for playing along!

    SvaraRadera
  9. This is just fabulous.What a unique take on the sketch. I love how you added another circle in the top right to mirror the larger one behind your photo. And the way you connected them with some trailing sewing..... brilliant!!

    SvaraRadera
  10. This is such a gorgeous layout.
    xxx

    SvaraRadera
  11. so so so beautiful
    Thanks for playing with us at OUAS.
    ...will be following your blog for more updates! ;)

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)