fredag 15 juli 2011

Stark tjej!

Här har jag skapat med October Afternoons Five & Dime igen. Detta är också ett till bidrag till Petaloos Color me Crazy Challenge =). Ett foto taget på Ina i våras. Hon är stark min dotter även om det blåser storm omkring henne och hon just nu har svårt att navigera på livets hav.




På dessa blommor har jag först stämplat med en doillie stämpel och rosa stämpeldyna. Sen har jag sprejat på lite rosa mist. Tycker själv att blommorna blev läckra. Den lilla rosa blomman med spets och bling är också en Petaloo blomma.

Sen vill jag bara dela med mig av min egen glädje =). Min layout blev en av de utvalda inne på The Color Room denna vecka *happy dance*. Extra roligt är det för att jag själv blev så nöjd med just den layouten. Denna alltså.






Idag är det en lite gråmulen dag så jag kanske ska passa på att städa mitt scraprum. Hittar ingenting där just nu... det ser ut som att en bomb slagit ner... Tack för att du kikade förbi =) Å glöm inte att kika på inlägget nedan ... Du kan få dela en skatt med mig ;)


Kramiz Maja

7 kommentarer:

  1. What a great layout, I really like your composition and the way you embellished the center of your flowers. Thank you for entering the Petaloo’s Color me Crazy Challenge. Your entry is just lovely. We will be emailing the winners & runner-ups on Wednesday July 27th ! And don’t forget to visit our Petaloo Youtube channel and website gallery for more ideas and inspiration. Good luck!
    Priscilla :)
    http://petaloo.typepad.com
    Petaloo Products
    Priscilla@petaloo.com

    SvaraRadera
  2. Jaaa, men jag såg väll imorse! GRATTIS!!!! den är sååå vacker!

    SvaraRadera
  3. Grattis. Ja den är ju så supersnygg den layouten så klart den blev vald!!! Och supersnygg är ovan layout också. Gillar det du gjort med blommorna! I vanliga fall gillar jag inte rosa men dessa blommor blev läckra!

    SvaraRadera
  4. Vilken fin layout på Ina....
    Och vad kul att bli uppmärksammad!!

    Kram Aase

    SvaraRadera
  5. Stort grattis!! Den är fantastisk i sina färger och detaljer.

    Gillar den nya också (såklart). Så snyggt med stjärnbakgrunden:)

    Kram

    SvaraRadera
  6. superfint...som vanligt :-)

    SvaraRadera
  7. Men Grattis här med!!! Ojjojojojoj..vad jag missar mycket! Har inte scrappat nåt sen jag var hos dig..Men gjorde en igår kväll till SWE och ett kort till Mollys..Och blogg rundor blir det inte heller nåt av. Datortiden har tydligen försvunnit här på någevis ;) Kanske blir bättre när skolorna börjar igen och ungarna kommer i säng i tid, så man får lite egentid!

    Kram och Grattis duktiga du! Du ser nu händer det saker! =)

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)