torsdag 28 juli 2011

Stockholm i vårt hjärta =)

Har varit på en liten minisemester med mina döttrar till Hufvudstaden. Tre intensiva dagar av shopping, promenader, god mat och trevligt umgänge med min syster och vänner från tiden uppe i Luleå. Visar idag ett axplock av foton från denna resa som säkerligen kommer att scrappas så småningom ;)

Shopping på söder. På fotot min syster och Moas barndomskamrat Tea.


Jag och Moa, lunch på String.

Moa och min syster på Waldemarsudde.

När vi ändå tog oss en promenad dag på Djurgården så var ett besök på Rosendal ett måste! Jag älskar blommor och ekoligisk mat till lunch är aldrig fel ;)

En lite trött Ina som envisades med att gå i högklackat ;). Lunch på Rosendal.


Tack för titten =)
Kramiz Maja

2 kommentarer:

  1. Underbara foton!! Vill också åka ner...

    Blir ingen grillfest hos oss i sommar...Rickard orkar inte. Men ni får gärna komma ner när ni vill. Längtar efter er! Det gör barnen också!

    Kraamar!

    SvaraRadera
  2. Fina bilder med dina fina döttrar.
    Ja, nu har vi en helg med PDOL framför oss. Längtar redan till den är slut. Men de blir ju äldre för varje år. Ina såg nöjd ut när hon kom hem inatt, eller imorse kanske man ska säga :) Ha det så gott.Kram Carita

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)