fredag 8 juli 2011

Mollys #4

En till utmaning gjord till Mollys sommartävling. Till denna skulle man inspireras av en filmaffisch. Jag inspirerades av färgerna, hur jag placerat fotot och titel samt de lager av papper och band nertill är inspirerat av all text nertill på affischen. Sam ute vid havet, han gick mest på stranden då vågorna var lite höga denna dag. Det mesta på denna layout kommer från Mollys shabby kit för juli månad.





Har idag hämtat svärmor på besök i några dagar. Jag och Patrik ska få gå på bröllop i morgon och då ska barnens farmor vara barnvakt. I och med detta bröllop, så var jag idag tvungen att införskaffa mig något som liknade en klänning.... som råkade bli två... plus en bikini. Till saken hör då att jag inte tycker om att shoppa kläder ;). Men idag då jag inte alls egentligen var shoppingsugen så hittade jag massa fint på rean. Förutom klänningarna och bikinin fick även en kofta och tunika följa med mig hem ;). Nu ska jag dricka lite kaffe! Tack för titten!


Kramiz Maja

8 kommentarer:

  1. Nu blev jag nästan galen av lycka! Du är makalös!!! Äääääääääälskar din layout!

    SvaraRadera
  2. så vacker lo! bedårande havslikt...om det nu finns ett sånt ord?;) du förstår vad jag menar!

    SvaraRadera
  3. men ÅHHHH vad fint fantasifullt och läckert. WOW!!!

    SvaraRadera
  4. Som vanligt många härliga detaljer!!! Snygg!

    SvaraRadera
  5. Sååå snyggt! Du är så himla duktig! Dessutom var det bra jort att shoppa så mycket kläder, jag lyckas nästan bara komma hem med kläder till mina barn... Kramar i massor!

    SvaraRadera
  6. Verkligen jättefin Lo!
    Jag har nu också gått med och beställt detta kitet - Längtar tills det kommer =) Det är så fina papper!!!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)