lördag 23 juli 2011

Skapat med Maja Designs Skärgårdsliv...

.... för Creativica. Visar idag några layouter jag gjort för Creativica och inte bloggat än ;). Underbara sommarpapper  som lockar till att scrappa om sommarens sköna dagar.




Denna visar jag i Creativicas blogg idag. Vill du läsa mer om hur jag gjort så kan du kika här.



 Idag har vi en riktigt tryckande värme... blir det inte oväder idag så blir jag förvånad. Hoppas ni alla har en fin lördag. Ta hand om varnadra... men vet aldrig vad om väntar bakom knuten. Skickar alla tankar som går till de drabbade i Norge. Vilken tragedi.... Varför är världen så grym? Tack för att du kikade förbi.


Kramiz Maja

3 kommentarer:

  1. Läckra!!!
    Ta vara på varandra, Kram Aase

    SvaraRadera
  2. Så fina!!
    De papperen är bara så vackra också!

    Kram på dig.

    SvaraRadera
  3. Vilka vackra LOs! Jag gillar särskilt den första, då den är så stilren!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)