lördag 2 juli 2011

Lets get Shabby #25

Cattis är här och vädret var gråmulet och regnigt igår så då passade vi på att scrappa mest hela dagen =). Så nu har jag en hel del att visa er framöver. Det är så skoj att ha en scrappkompis som peppar alla ens tokiga ideér ;). Idag visar jag den layout jag gjort till månadens utmaning inne på Let´s get Shabby. De fyller 2 år så temat var att just 2 skulle finnas med och sedan var det en lista på saker som man skulle välja två ifrån. Jag valde band och chipboard. Sluligen fanns också en bild att inspireras av... Så här blev mitt resultat =)






Idag är det lika mulet som igår , men tack och lov inget regn! Jag, Cattis och barnen  ska åka till Birsta på en snabb shoppingrunda sedan blir blir det Drakborgen. Bus och lek för barnen som efter gårdagens regndag har lite överskottsenergi ;P.
Tack för titten! Önskar er alla en toppen lördag. Nu ska vi duka undan frukosten.


Kramiz Maja

10 kommentarer:

  1. Så herlig denne var Maja!! Lekker bruk av arkene fra Poppydesign!!:)
    Elsker detaljene du har med her:)

    Kos dere resten av helgen:)

    SvaraRadera
  2. This is gorgeous. Love the way you have used the ribbon. Thanks for playing along with us at shabby.

    SvaraRadera
  3. very beautiful work!! thak you for joining us at Shabby!

    SvaraRadera
  4. Oj vilken härlig annorlunda form! Jättefin! Hoppas ni har det bra i sommarvärmen! kram

    SvaraRadera
  5. just beautiful!! love the colors!!
    thanks for playing with us at shabby!

    SvaraRadera
  6. This is beautiful, such a lovely soft colour scheme. Thanks for playing at Lets Get Shabby.

    SvaraRadera
  7. Beautiful...love the pleated ribbon! Gorgeous layout!!

    SvaraRadera
  8. Your page is so beautiful!!!Thank you for playing along with us at Shabby.

    SvaraRadera
  9. very pretty! love the birds and flower cluster!! thanks for playing along with Shabby!

    SvaraRadera
  10. Denne var supersøt ! Elsker oppsettet og alle detaljene du har med på denne !

    Tusen takk for at du leker med oss i shabby!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)