tisdag 19 juli 2011

Mammas lilla klätterapa

En layout gjord till Once Upon A Sketch skissutmaning. Denna gång skulle man ha med ett citat på layouten och skissen var ljuvlig. Dessutom har man chans att vinna superfina blommor.... så den utmaningen kan jag förstås inte låta bli =P. Du hittar utmaningen här om du är sugen att vara med.





Såna här vardagstillfällen  tycker jag är underbara att fota. Leo är en kille med mycket energi och han älskar att klättra hoppa och studsa ungefär som Tigger i Nalle Puh. När han då dessutom ber mig fota honom så är det självklart man ställer upp ;). Hans glädje över att lyckas med sina små trix är obetalbara och värmer ett mamma hjärta. På tagen har jag skrivit ungefär det jag nu berättat men riktat till Leo. Ville inte ha synlig journaling, då jag tyckte det skulle förstöra helhetsintrycket på layouten. Är riktigt nöjd med denna faktiskt =). Hoppas ni också gillade den =). Tack för titten!



Kramiz Maja

11 kommentarer:

  1. Oh what gorgeous photos
    You have done a beautiful take on the sketch
    xxxx

    SvaraRadera
  2. love that you switched the pics!! and what a great design!! :))

    SvaraRadera
  3. love, love, love this .. so creative .. hugz x

    SvaraRadera
  4. Love the perspective of your pics!

    SvaraRadera
  5. Jättefin! Ser först enkel ut men ju mer man tittar desto mer ser man hur arbetad den är!
    Soom vanligt vill jag se dina alster irl :-)

    SvaraRadera
  6. Vilken fräck LO! Härliga foton å fina detaljer, kram K.

    SvaraRadera
  7. What a pretty lo! The colors are fab and turning those pics look awesome!

    SvaraRadera
  8. adore this!! love the use of the white space and all the details, even underneath the butterfly. gorgeous!!

    SvaraRadera
  9. Beautiful layout! I like all the dimension you add to it.

    SvaraRadera
  10. Beautiful quote, cute photos, fantastic mixture of details and design....... I love this!!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)