måndag 11 juli 2011

The Color Room #66

Veckans färgpalette in på The Color Room är verkligen några av mina favorit färger, så självklart kastade ajg mig över den utmaningen igår kväll, när jag fick lite egen scrapptid. Jag verkligen njöt av att göra denna! Å jag vart superduper nöjd med slutresultatet =)






Vi hade så kul denna dag vi blåste såpbubblor. Stora syster Ina hade någon gång för länge sedan köpt såpbubblor till grabbarna, men den burken glömdes sen bort... Jag råkade av en händelse hitta igen den och gjorde öglor av piprensare som vi använde för att blåsa såpbubblorna. Leo var måttligt intresserad, men Sam var fascinerad och vart sådär tokglad som bara barn kan bli när han lyckades blåsa flera stora bubblor. Fast bäst tyckte han det var att jaga bubblorna jag blåste. Tyvärr räckte inte min simultanförmåga till att både blåsa såpbubblor och fota samtidigt ;).


Tack för titten!
Kramiz Maja

11 kommentarer:

  1. helt UNDERBAR!!!!!! Förstår att du är supernöjd, för den e såå fin!

    SvaraRadera
  2. Helt underbar är den! Härlig färgkombo verkligen! Kramar!

    SvaraRadera
  3. WOW! Såååå fantastiskt fiiiin!!! Vokalerna och utroppstecknen räcker inte till! :):):)

    SvaraRadera
  4. Klart du är supernöjd. Annat kan man inte vara med denna supersnygga layout :o)

    Trevlig vecka! Kram!

    SvaraRadera
  5. Åh wow den vart ju superduper läcker :P. Älskar färgcombon!!!

    SvaraRadera
  6. Denne sier bare sommer denne!! Så lekre farger da!! WOW!!!
    Jeg likte denne kjempegodt:)

    SvaraRadera
  7. Helt underbar! Du gör en wow sidan efter den andra! Kramar!

    SvaraRadera
  8. Förstår att du blev nöjd, den är så snygg!! Fantastiska färger tillsammans!

    SvaraRadera
  9. TOKsnygga blommor - jättehärligt

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)