tisdag 5 juli 2011

Lekstugeprojekt =)

Minns ni att jag visade bilder från när Patrik skulle börja snickra. Nu är det nästan klart. Ena halvan av barnens soldäck är klart och det har  jag pyntat lite. Vilket jag tänkte visa er nu =). Mycket är kvar att göra. Lekstugedörren ska målas röd och insidan ska få krittavel färg på sig. Inne i lekstugan ska väggarna målas vita. Sen ska sandlådedelen också bli klar... den som inte syns på bild ;)



Busken ser bedrövlig ut som är intill lekstugan. Den vart totalt neddtyckt av snön i vinter! Då kan ni gissa att vi hade mycket snö ;). Har gallrat ur en massa döda grenar ur den... så jag hoppas den är snyggare nästa år, då jag hoppas kunna gallra lite till. Busken ger barnen skön skugga när det är som varmast, så jag vill gärna ha kvar den. Vimplarna sitter där i första hand för att avleda blicken från busken ;), fast det blev ju lite snyggt också tycker jag.

Kramiz Maja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)