fredag 1 juli 2011

Hjälpa till !

Snart är mitt juli kit på väg från My Scrapbook Nook och jag har knappt hunnit röra juni kitet. Här kommer iaf en layout gjort med papper från juni kitet... Detta är också ett bidrag till Petaloos color me crazy tävling. Vår lilla hjälpreda Sam som hjälper till med att kratta gräset.


Lite detaljbilder får ni också. Papprena jag använt är från Lily Bee.



 

Alla blommor är Petaloo blommor. Ett par har jag använt mist och stickles på och de andra har fått lite chalk på sig.

Cattis och barnen är här på besök. Igår hade vi en underbar dag vid havet , men idag vräker regnet ner... Fast då kan vi ju scrappa ;). Frågan är bara vart vi ska göra av barnen då?? Hmmm kanske Patrik får ta hand  om allihop medan han snickrar ute i regnet... Eller så får vi helt enkelt hoppas på att regnet avtar så att vi kan bege oss på lite äventyr. Önskar er alla en finfin fredag. Tack för titten!


Kramiz Maja

3 kommentarer:

  1. Vilken vacker LO! Jag gillar verkligen färgerna!

    SvaraRadera
  2. Wow this is fantastic.. you used some of my favorite colors. Thank you for entering the Petaloo’s Color me Crazy Challenge. Your entry is just lovely. We will be emailing the winners & runner-ups on Wednesday July 27th ! And don’t forget to visit our Petaloo Youtube channel and website gallery for more ideas and inspiration. Good luck!
    Priscilla :)
    http://petaloo.typepad.com
    Petaloo Products
    Priscilla@petaloo.com

    SvaraRadera
  3. Vad läckert när du sytt på texten mitt på bilden, fiffigt! Och det lilla "hålet" på kanten, snyggt! Är det med en kantstans av något slag? Tänk att jag gör kort och äger inte ens en kantstans... fniss... känns som det är något en kortmakare borde äga :oD

    Trevlig helg! Kram!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)