onsdag 6 juli 2011

Strandliv med bygge =)

Idag visar jag en layout gjord för Creativica med Maja Designs nya papper Skärgårdsliv. Fantstiskt vackra papper som passar så bra till sommarens strandbilder. Detta foto på Leo är taget på vårt smultronställe Oxviken.




Inte en enda prima blomma på denna ;). Rätt nöjd med att kunna scrappa utan blommor ibland... men det är svårt. Fick dock bli en blom liknade detalj gjord med Nellie Snellen stansar.

Min dator har lagt av igen.... tur vi har fler datorer. Problemet är bara att jag har en del bilder som jag hopps kunna rädda ur den en gång till! Blir så arg på mig själv för att jag inte kör en backup på fotona på en gång. Men kanske att jag lärt mig min läxa denna gång ;).


Soliga kramar Maja

3 kommentarer:

  1. Så snygg LO! Det var verkligen snyggt matchat!! Älskar den bara sååå!!

    Kram Katja/MezzaNotte

    SvaraRadera
  2. Denna gillade jag massor!
    Och åter igen slås jag över hur mångsidig du är! Toppenduktig på alla stilar!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)