söndag 19 februari 2012

Canvas till Scrapgalens CC

En av utmaningarna är att inspireras av några reklambilder. Dessa innehåller massor med graffitti liknande bilder. Så jag inspirerades helt enkelt av "FÄRG".




Jag har grundat canvasen med gesso och kammat fram struktur. Sedan har jag använt ett par stenciler och flera olika färger av glimmermist. Chipboarden har jag också grundat med gesso och sedan sprejat med två olika färger av glimmermist. Avslutningsvis har jag stänkt med glimmer glam och glimmer glaze. Chipboarden fick också en strykning med glimmer glaze. Texten är en Rub-ons från Kaisercraft.

Nu ska vi klä på oss och bege oss till pulka backen... Önskar er alla en fin söndag =)



Kramiz Maja

3 kommentarer:

  1. Underbar... jag tänkte ta itu med utmaningarna i em :)

    Kramis AA

    SvaraRadera
  2. Åh så fin! Älskar hur du kammat fram struktur! Sååå fiffigt! Fiffigt o läckert! Me like! ♥

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)