torsdag 16 februari 2012

"Kung av sand" med Manor house och Martha

Idag "busar" jag och ett par till från Mollys Scrappookings design team i Manor House bloggen. Kolla här =)
Det är alltså denna layout som jag  visar här som även visas där ;). Blommorna kommer från Manor House, papprena och övriga dekorationer på denna är från månadens Shabby Kit "Shabby Martha".




Månadens Shabby kit innehåller härliga ljusa våriga papper från Kaisercraft och Basic Grey. Vilket lockade mig att leta bland sommarfotona. De makalöst vackra blommorna bidrog ju förstås också till sommarkänslan. Den största blomman har jag sprejat med lite glimmermist. Allt på denna layout hittar ni hos Mollys Scrapbooking. Här är det vår byggarkung Leo som leker i sanden på vår favoritstrand i Oxviken. Det är så att man börjar längta lite efter sommaren... Tack för titten!


Kramiz Maja

2 kommentarer:

  1. Underbar på alla sätt!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Den är alldeles fantastisk och jag lämnade spår hos MH också:) Sagolika Maja! Kram!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)