måndag 27 februari 2012

Du min vän i livet

God morgon och happy måndag på er =). Hoppas alla fått en bra start på veckan. Jag är fortfarande hemma och kurerar mig, men känner mig mycket bättre. Idag tänkte jag visa layouten jag gjorde till söndagsbilagan av Allt om Scrap. Den visades i tidningsbloggen igår. En layout på mig och maken med låttitel och textsnutt från Lars Winnerbäcks låt "Du min vän i livet".


Här har jag använt de underbara papperen från 7Dots Studios och serien "wonderland". Lekt med massa gesso och mister och mask. Gillar verkligen hur slutresultatet blev på denna. En layout som jag verkligen är nöjd med. Nu ska jag fortsätta och kurera mig genom vila. Tack för titten!


Kramiz Maja

4 kommentarer:

  1. Underbar och romantisk LO, jag gillar särskilt den spännande bakgrunden med sina vackra färger och de olika strukturerna! Läckert med det lilla, runda och inramade fotot!

    Tack för din inspiration!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken snygg layout, fantastiskt inspirerande!

    SvaraRadera
  3. I discover your blog ! I love it ! especially the mixed media stuff.

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)