söndag 26 februari 2012

Dagens söndagsbilag och februari utmaningen


Missa inte dagen söndagsbilaga där vi inspirerats av låttexter och låttitlar. Ni hittar bilagan här!
Vill också puffa lite för vår februari utmaning. Än är det några dagar kvar och det finns riktigt fina vinster att vinna. Inlägget om utmaningen hittar ni här!

Hoppas ni alla har en fin fin söndag.... själv har jag beslutsångest.... ska jag vara hemma en dag till från jobbet eller ska jag gå i morgon... Känner mig ju inte supersjuk längre.. men ej heller pigg. Vet ju att det krävs att jag ligger på topp (helst) om jag ska åka på jobbet... är så orkeslös och kroppen värker, men febern är borta. Plikttrogen som jag är så tänker jag att har jag inte feber kan jag jobba.... återstår att se hur jag gör.. Det blev ett litet spontant *tänka högt* för er ;). Tack för titten!

Kramiz Maja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)