onsdag 29 februari 2012

Fina du

Sportlovet närmar sig och jag saknar mina döttrar. Jag har gjort en layout om min äldsta dotter som jag inte fysiskt träffat sen höstlovet. Hoppas nu att båda kan komma hem på sportlovet. Men att få svar från tonåringar är inte alltid så lätt. Hur som så var mina tankar hos Ina när jag gjorde denna layout.





Allt jag använt på denna layout hittar du hos Pyssloteket. Vill du veta hur jag gjort denna layout steg för steg tycker jag du ska klicka dig vidare till Pysslotekets blogg =)  Tack för titten!


Kramiz Maja

3 kommentarer:

  1. Jättefin layout! Härliga färger och fina detaljer.

    SvaraRadera
  2. Vad mycket fint du gör! Du har en härlig och proffsig stil! Välkommen in i min blogg och hämta en välförtjänt award!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)