fredag 10 februari 2012

SNÖ

Så var det helg igen och jag hoppas jag kommer att få lite pysseltid. Det kliar verkligen i fingrarna på mig. Speciellt då mitt scrappiga paket jag beställt från Mollys kom igår.... De ljuvliga nya papprena från 7 dots studio. Har bara bläddrat och sniffat lite på dom =). Men i helgen ska det också skapas med dom! Tills jag har något nytt att visa fortsätter jag att visa alster jag gjort tidigare men ej visat här. Idag alltså ytterligare en layout från senaste numret av tidningen  Allt om Scrap. Vill du bläddra i hela tidningen, hittar du den här.
En kul sak jag precis såg är att min layout för december BAP är uppe i primabloggen =) *skoj*... ville bara berätta... men ni får kika på denna ;).. eller skutta iväg till prima =D

En layout med massor av kladd och klet på. Gesso, mist, distress Stain, crackle paint och glimmer Glam. Ni får några detaljbilder också...



Nu till något annat roligt.... Fick en så fin award av Alex... som jag gärna vill skicka vidare =). Missa inte att kika i Alex blogg. Hon är en härlig lekfull scrappare med sinne för detaljer. En tjej som jag ofta kikar in hos, gör det ni också =). Blev så glad då hon ville ge mig denna!



Nu kommer resten av texten på engelska... då jag kopierat detta från Alex blogg ;)

So, what is this award about?  It's pretty simple. The idea of Liebster award is to bring attention to blogs with fewer than 200 followers.

One of the conditions in accepting the award is to pass it along to five more blogs (or 6 if you can't narrow it down). For those interested, the Rules are:

1. Show your thanks to the blogger who gave you the award by linking back to them.
2. Reveal your five picks for the award and let them know.
3. Post the award on your blog.
4. Bask in the love from the most supportive people on the blogshare-other bloggers.
5. Finally and the best rule of all..........have fun and spread the love! 


Here´s 5 talanted girls.... Please take your time to vist them. 



Åter till svenskan.... Önskar er alla en riktigt fin helg. Tack för titten!


Kramiz Maja

5 kommentarer:

  1. Men TACK!!! ♥ Vad glad jag blir!!! =D Kramar till dig!!

    SvaraRadera
  2. Tusen tack snälla du....!!! Vad du gör mig glad! Kram!

    SvaraRadera
  3. Åh vilken härlig layout! Så kladdig & skimrande! Jättefina färger oxå!

    SvaraRadera
  4. oh my you are such a sweet lady!! Thank you so much...I will get on to this very soon! LOVE LOVE that layout...the splats are just the perfect such for that layout! Take care :))xx

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)