lördag 18 februari 2012

Funny faces

 Denna layout har jag gjort till Scrapgalens CC som pågår just nu. Vill du också vara med kan du registrera dig här.
Denna är gjort till en utmaning där man skulle välja fem saker varken mer eller mindre. Jag valde 1 foto, 1 mönstrat papper, 3 olika stenciler/masker, färg ( jag harr använt distresser) och naturligtvis 7 blommor. Detta blev resultatet.


Det mönstrade pappret jag valde är förstås från serien "Wonderland" från 7 Dots Studios. De papprena hittar ni förstås hos Mollys Scrapbooking =). Nu ska jag pyssla vidare... Fast jag blev lite trött, för vi har varit ute och åkt snowracer en stund.... Önskar er alla en trevlig lördag!


Kramiz Maja

2 kommentarer:

  1. Åh, så fin! Älskar hur du har använt distresser och masker! Gillar verkligen ditt färgval här. Så läckert det blev med starka rosa inslag mot den bakgrunden.

    Kramiz!

    SvaraRadera
  2. Så himla läcker layout! Gillar verkligen känslan du skapat med de olika maskerna! inspirerande =)
    Kram ztina

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)