tisdag 14 februari 2012

Jump med wonderland

Så här på kvällskvisten kommer ytterligare en layout med de underbara papprena från 7 Dots Studios serie Wonderland. Dessa papper hittar ni hos Mollys Scrapbooking. Här har jag kladdat med gesso och använt textstämplar och mist förstås ;). Modellen i flygande fläng är min son som verkligen älskar allt som är mer eller mindre farligt och fartfyllt. Att göra tick med snowracern, cykeln eller studsmattan är hans grej.





Dessa papper är s kul för de har både väldigt murriga toner och ljusa härliga shabby toner, så det går att variera sitt skapande. Jag sa det här om dagen och jag säger det igen... Jag är kär i dessa papper, så det lär komma fler alster med dessa papper... Tack för titten!


Kramiz Maja

5 kommentarer:

  1. vilken snygg texture du har fått till! super najsa färgwer också!

    SvaraRadera
  2. Tuff och vacker på samma gång!
    Jag gillar verkligen hur du lekt fram spännande detaljer med det blå nätet (magic mesh?) och arbetat med bakgrunden!

    Ha en bra dag!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Superläcker! Måste kika lite på den fina "gåvan" jag fått! Fattar inte riktigt;) Kram!

    SvaraRadera
  4. Du gör verkligen under med dessa papper! Det märks att du är kär :-) Helt fantastisk layout! Riktigt konstverk! O så älskar jag texten "just because you can doesn't mean you should". Så underbart passande!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)