lördag 25 februari 2012

Lovely, beautiful, darling "Sketchabilities #65"

Jag har suttit och scrappat lite och helt plötsligt blev det två inlägg idag ;). Hakade på skissen inne hos sketchabilities och tidsfristen går ut snart... därav två inlägg idag =). Har skapat med de nya MME papperen "Follow your heart - be happy". Dessa ljuvliga papper hittar ni förstås hos Mollys Scrapbooking.





Fotona på Moa är tagna förra sommaren och ett av dem har jag scrappat förut. Men tyckte de passade så bra till dessa papper.  Det var så rogivande att få sitta ner och pyssla igen, men nu är jag trött igen och måste nog vila lite. Tack för titten!

Kramiz Maja

4 kommentarer:

  1. Wow, vilken ovanlig design det var på den!:-)

    SvaraRadera
  2. Meeen Maja, så himmelens snygg layout!
    Vila dig tycker jag, så du blir frisk ordentligt, men förstår PRECIS hur du tänker och känner!
    Kramar!

    SvaraRadera
  3. These colours are gorgeous, thanks so much for joining in at Sketchabilities.

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)