fredag 3 februari 2012

I mitt hjärta...

... och i mina tankar finns ni alltid. Mina älskade barn.Denna altrade bok gjorde jag till senaste numret av inspirationstidningen Allt om Scrap som ni hittar här ,ifall ni missat den ;).
Har klistrat ihop alla sidor och skurit ut hjärtformerna samt en rektangulär "låda" på motstående sida. Efter det har jag kladdat med diverse olika färger samt öst på med blommor och diverse andra dekorationer. Sist satte jag dit fotot. Är riktigt nöjd med detta rosa verk.... fast jag inte alls är rosa egentligen ;)





Tack för titten. Önskar er alla en riktigt trevlig helg! Vår lär vi tillbringa inomhus om inte kylan släpper greppet om oss...


Kramiz Maja

3 kommentarer:

  1. Än en gång den är ljuvlig din bok!!!

    Ha en toppen helg, även här i lite sydligare delar av Sverige är det kallt idag, -16

    Kram

    SvaraRadera
  2. WOW, så läckert! Vilket kreativt alster, helt underbar!

    Jättefin och inspirerande blogg du har med många läckra pappersverk! Jag hittade för övrigt till dig via en annan blogg.

    SvaraRadera
  3. ÅÅå verkligen superduperfin!! Älskar alla blommorna!!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)