fredag 24 februari 2012

Sjuk =(

Till slut så tog de små virusarna över. Är hemma idag med feber, halsont och värk i kroppen.  Man ska passa sig för vad man önskar sig ;). Med tanke på gårdagens blogginlägg. Hur som så har jag legat i sängen med datorn och gått igenom mina bildmappar och hittade en layout som jag inte visat (!). Den är gjord för Mollys Scrapbooking. Det är tur man hittar något ibland... då min skaparlust varit på sparlåga hela veckan. Har bara inte ens orkat öppna dörren till mitt pysselrum.

Nu ska jag kliva ur sängen och hoppa i lite kläder så jag kan hämta barnen på dagis. Tack för titten! Önskar er alla en fin helg.

Kramiz Maja

1 kommentar:

  1. Åh nej :-( Krya på dig vännen!

    Älskar den här layouten! Älskar den sydda ramen och alla små och stora kvadrater. Fint!

    Kramar på dig!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)