lördag 25 februari 2012

Girls, girls, girls

En gammal slagdänga med Mötley crue från 1987 ;). Idag är det min dag att blogga hos Pyssloteket. Och där visas denna layout idag. Mina döttrar så olika som natt och dag...


Har skapat med underbara coola tuffa papper från Theresa Collins. Dessa papper hittar du förstås hos Pyssloteket. 
Känner mig lite piggare idag.. gårdagens vila hjälpte riktigt bra. Nu gäller det bara att fortsätta ta det lugnt och äta riktigt och dricka mycket vatten så de små virusarna försvinner ur kroppen. Idag tror jag att jag orkar pyssla lite... har iaf gläntat på dörren till rummet och bläddrat i lite papper. Tack för titten!

Kramiz Maja

1 kommentar:

  1. Härlig layout och bild! Och underbar färgkombination med cerice & orange!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)