Idag har jag STÄDAT!!!! Å det behövdes kan jag lova.... dammråttorna var stora som riktiga råttor =D... Har nyst av allt dammande hela dagen... men nu e det rent och fint, å det känns så skönt. Då tänker jag varför jag har sånt stort motstånd till städningen... tror att det beror på att jag inte tycker att det bara är min angelägenhet.. Så idag har jag varit arbetsledare för hela familjen. Ingen taxirörelse fanns tillgänglig förrän allt var klart.
Å sen var vi på middag hos goda vänner, så trevligt så... Satt i sterinljusens sken och bara myste.. För ni kom väl ihåg att släcka alla lampor ikväll?? Earth hour!!! ( för miljön å vår fantastiskaste planet). I morgon börjar sommar tiden... så missa inte att ställa om klockan. Känns ju bra att kliva upp 5 med Sam å veta att klockan då är 6 =D....
Ja , å så var det ju en LO också. Denna är gjord till
Magdas scrapfeber... färgutmaningen. Inte helt lätt att använda färgerna blå, gul och orange... Detta foto har jag tänkt scrappa länge..

Det är stora syster Ina som busar med Leo och bär omkring honom i en stor väska. Detta tyckte Leo var fantastiskt roligt. Han fick till och med åka en sväng i väskan till grannen. Ska lägga in dold journaling på denna också bakom fotot. Titeln till denna har jag haft klar länge... fick den av Hella på en scrapträff.. Visst är den klockren?? Hade först ett färgfoto på denna men bytte ut det, då väskan är LILA å det skar sig rätt kraftigt =D... Nej nu är det dags att krama kudden igen... känner mig rätt slut... Så för att använda ett känt uttryck avslutar jag detta inlägg med..
GOOD NIGHT WHERE EVER YOU ARE!
kramiz Maja