torsdag 9 april 2009

**färgsprak**

Min inspiration till denna lo har jag hämtat hos två fantastiska tjejer som kan skapa färgsprakande med massor av olika mönstrade papper... det finns säkert fler som gör det också, men Miss Mian och Silwerstar är två som jag besöker ofta... Satt och bläddrade i mina papper och hittade det randiga American Craft pappret och kände då så starkt att få göra en sån färgkavalkads lo =)... men för att göra den till helt min så var jag ju tvungen att ta fram symaskinen ;). Så här vart det =)

Loen handlar om hur kul Sam har det när han äter gröt =)... den som matar honom uppskattar det inte lika mycket kan jag lova =D... Det behövs en lättare sanering efter grötmåltiden. Han har ju lärt sig av sin bästaste store bror hur man blåser med munnen så saliven sprutar =D.

Vill också passa på idag att få önska er alla en
riktigt

*****GLAD PÅSK*****

Kul att du kikade in =) Välkommen åter =)

Kramiz Maja

21 kommentarer:

  1. Oh ja! Så vackert och färgsprakande!! Och glad påsk på dig!!

    SvaraRadera
  2. Åh, helt underbar!!! (Och jag noterar haklappen från Marimekko <3) Charmtrollet kommer verkligen till sin rätt i all denna färg och med alla former. Kanonläckert!! Really löööve!!!

    Hör du, jag fick jobb till 21.15 ikväll, så jag kan bli lite sen till Blåkulla, men jag kommer.... Så fort kvasten bär ;)

    GLAD PÅSK!!!!
    Kramar!!

    SvaraRadera
  3. Underbara färger du har fått ihop! :-) Måste försöka lära mig göra såna färgklickar, tycker det är så snyggt!

    SvaraRadera
  4. Svart och klara färger blir sååå snyggt! Kram Pia

    SvaraRadera
  5. Så fint o färgsprakande...En LO där det händer;-) GLAD PÅSK till dig med!!Kraam

    SvaraRadera
  6. så härliga färger du har använt! Underbar lo!

    SvaraRadera
  7. Man blir glad av att se på dne här LO:n. Underbara papper! Jag gillar också den här scrapstilen jättemycket!

    SvaraRadera
  8. Härliga färger......jag blir så glad av alla färger och killen på bilden ser så härligt nöjd ut!!
    Fint upplägg på LO:n!

    Glad Påsk!!
    Kram//Mia

    SvaraRadera
  9. Verkligen härlig och färggrann!
    Och inte alls rörig och för mycket. Snygg!

    SvaraRadera
  10. Härlig LO i karamelliga färger och superfint foto! Ett extra plus för Marimekko haklappen då förstås :-) En riktigt glad påsk!

    SvaraRadera
  11. Men åååh vilken läcker LO!
    Härliga färger precis i min stil=)

    Ha en riktigt mysig påskhelg!

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  12. Du är bäst!! Och det ska bli sååå roligt att få sitta och scrappa med dig!

    Glad Påsk till dig och hela familjen!

    Kram/Cattis

    SvaraRadera
  13. Men åh så glad jag blir! Härligt att man kan inspirera, speciellt någon som är så vansinnigt duktig som du är!! Underbar LO!!

    SvaraRadera
  14. Så utrolig flott denne var!!! Digger oppsettet ditt - og for noen stilige farger!!! Knallfin!!!:)

    SvaraRadera
  15. Takk for at du inspirerer meg!!!
    Det ligger en award til deg i bloggen min:)

    SvaraRadera
  16. Härlig, livfull och sprudlande!!Ha en glad påsk!

    SvaraRadera
  17. Vilken färglad Lo på Sam, och han ser så nöjd ut då han får busa med gröten.
    Här är det blött och snöigt, inte så kul väder. Hoppas det blir bättre imorgon. Sitter uppe för mig själv som vanligt, de är riktiga sjusovare de andra. Men jag tänkte att Peter skulle få sova ut, han har jobbat så mycket på sistone.
    Det blir nog en innedag med spel idag.
    Spelade kort igår med Moa, Peter och David och männen var tyvärr överlägsna igår men idag får vi göra nytt försök att sätta dit dem.
    (Daniel och Ina var på språng med kompisar, Max vid datorn)

    Glad påsk på er!! Kram Carita

    SvaraRadera
  18. Åh! Fantastisk!!! Såå läcker LO tjejen! Grymt snygga färger! Lööööv it! :-)

    O det där med att spruta saliv överallt har Linnea också upptäckt nyligen :-) Som tur är gör hon det inte lika ofta när hon äter.. verkligen tur för favoriträtten är typ den superoranga köttfärssåsen ;-)

    Jättekram på sig! O ha en riktigt skön påsk med familjen!

    SvaraRadera
  19. Så kul med så mycket färger! En riktig vår LO!
    Glad påsk!

    SvaraRadera
  20. Underbar layout o vilken underbar bild på liten kille :D!

    En riktigt Glad Påsk till dig!

    Kramen

    SvaraRadera
  21. Å sötSam =D Klart att man ska spruta med gröten!! Det är inte många år till som det är lagligt i hemmet ;P

    GLAD PÅSK!!!

    Kram!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)