måndag 20 april 2009

Två ytterligheter..

Två loer gjorda till mimas cc... en vintage och en svartvit... Den svartvita loen blev jag supernöjd med... denna vintage, blev inte som jag hade tänkt.. satt med den sent igår kväll, å det är aldrig bra... Men här är den iaf.


En liten närbild på en plastuggla ur min vintage burk


Här en närbild på lite dekosar och så det lilla rådjuret som jag hittade i min vintage burk


Å så den svartvita loen... enkel och ren... men det var så konstigt ljus igår så bakgrundspappret ser blått ut... för mycket sol skulle jag tro..

Å sol det har vi även idag =)... så nu ska vi ta oss ut och njuta av den annalkande våren. Önskar er en fin start på veckan. Tack för titten och för alla gulliga kommentarer som ni lämnar efter er.
Kramiz Maja



15 kommentarer:

  1. Helt underbara båda två! Den svartvita LOn är ju helt enkelt vacker!

    SvaraRadera
  2. Så mycket du har laddat upp!!! Älskar den där layouten "Livet blir vad du gör det till" Underbar!

    och den "...med pappa" Gillar ramarna som du har broderat på!Snyggt!

    Dragkedjelayouten och den du har doodlat på! WOOW!!! Hur snyggt och läckert var inte det då!!

    Urgulligt uggelkort! Och layouten "so what!" sååå coool!

    Och dom här är helt Underbara!!

    Du kan verkligen inspirera med dina härliga och Underbara alster! Ingen är lik den andra! Du är bäst på det!

    Kramar/Cattis

    SvaraRadera
  3. Åååh, båda är ju helt underbara! Den svartvita är sååå enkel och stilren. Den andra är jättefin, snyggt med alla dekos.

    SvaraRadera
  4. Ojoj såå fina, så mycket härliga detaljer och små saker det var på den första LO:n, Jätteläckert=)

    Ha det så bra!

    SvaraRadera
  5. underbara LOer...
    älskar den med vänner för alltid/systrar... så ren men ändå så talande...

    kram kram

    SvaraRadera
  6. 2 helt olika men ändå så fina & välarbetade layouter. Verkligen vrålgillar vintagelo´n himla läcker med alla detaljer. =)
    är säker på att det kommer gå väldigt bra för dig på cc´n.

    kramis!

    SvaraRadera
  7. Såklart faller jag pladask för systrarnas svartvita, stilrena, toksnygga LO. Kram

    SvaraRadera
  8. Gillade den svartvita jättemycket! Gud vad snygg den var! En sån man vill ha på väggen!
    Kram M

    SvaraRadera
  9. Gu va duktig du är!! Jättefina alster du gör! Personligen så gillade jag verkligen den Vintage Lo´n!!

    Kram
    Susanne/LuckyLady13

    SvaraRadera
  10. Jaa du kommer nog att knapra åt dig ett par vinster!!Jag gillar jätte mycket dessa båda bidragen!!Kraam

    SvaraRadera
  11. Verkligen snygga! De är så olika men båda så kanonfina!
    Kram Caroline

    SvaraRadera
  12. Helt klart superläckra båda två!!!

    SvaraRadera
  13. Wow! Gillar bägge två! På olika sätt!
    Den svartvita var grymt elegant och stilren. Snygga foton och blomrankan var pricken över i:et!
    Den andra är sååå snygg med alla dina små dekosar - tokdiggar ugglan och rådjuret, vad fiffigt att ha med de!

    Ha de så gott!
    Kram / Angelica

    SvaraRadera
  14. Båda LOerna är helt fantastiska, vännen!! Den svartvita är...ja, jag är mållös!! Så enkel, men så effektfull!! Och vilka underbara detaljer på vinragen!!
    Me very lajk!!!

    Kramar!!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)