söndag 26 april 2009

Hemma igen =)

Efter en helt otroligt trevlig och intensiv scraphelg i Stockholm =).... Å det var såååå roligt att få träffa Cattis, Jomma, Bling, Sannasmamma, Puman, Cath och Blings mamma =).... Å tusen tusen tack Bling för skjutsen hem !!
Det var kul scrapp, kul utmaningar och massor av trevliga människor.... Kan nästan inte vänta till nästa gång... Bra ordnat av gulliga Sofia och Handarbeta.

Sen vann jag ju också =D.... det lottades ut 3 cuttlebugs på lördagen.... å jag vart en av de lyckliga vinnarna *me soooooo happy*!!!! Sen vann jag i en av tävlingarna också =).... med en lo.
Min skapade alster får ni se i morgon när det blivit ljust å bra foto väder...

Nu ska jag trött och slut och lycklig krypa i säng =). Vi höres igen i morgon... *klappar lite på min groda*
Kramiz Maja
ps.... en ugglis har flyttat hem till mig =).... tackelitack Cattis!! ds

9 kommentarer:

  1. Låter kalas! Ser fram emot att se ditt vinnande alster. Samt dina andra alster såklart =)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinsterna! Och det låter som en toppenhelg! :D

    SvaraRadera
  3. Så kul, Grattis! Spännande att se vad du har scrappat i helgen! :)

    SvaraRadera
  4. Och det var så roligt att få träffa dig! =D Vi måste ses fler gånger. En tripp upp till er blir det iallafall till sommaren!

    Ikväll kommer det bilder i min blogg från träffen! ;)

    Kramis!

    SvaraRadera
  5. Låter som en himla rolig träff, ser fram emot att se vad du har skapat. & Grattis till vinsterna! =)

    kram kram!

    SvaraRadera
  6. Åh, så roligt det låter!! Och grattis till vinsterna!!! :D Åh, så jag ser fram emot att få se dina alster från helgen *boppar otåligt runt*

    Kramar!!!

    SvaraRadera
  7. Åh vad roligt....låter som en härlig helg!
    Wow vilken vinst lyckan måtte vara total =))))

    Ser fram emot dina alster!!
    Kram//Mia

    SvaraRadera
  8. Å, det var så roligt att träffas så där lite på slutet... jag får nästan som tunnelseende när det är så mycket folk, man kan ju tro att jag inte är van... Och så är jag väl lite blyg fast man inte kan tro just det... ;D
    Hoppas du kommer i höst också, då ska jag försöka vara lite mera vaken!
    STORT grattis till vinsterna du var såklart värd bägge två!

    KRAM!!!

    SvaraRadera
  9. Kul att träffas!! =)
    Roligt att du vann med den fina! Du fick en röst av mig också ;)

    Kram kram!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)