måndag 13 april 2009

Kan sitta själv

Hittade en fantastiskt trevlig skiss inne på scraphuset. Så jag var bara tvungen att testa den =). Denna handlar om lilla samsi som var sen med att lära sig att sitta själv.... han kröp och stod innan han satt =D.

Är inne i en lite mera avskalad period just nu tror jag =D. Försöker använda mera papper som ger den känsla jag vill ha istället. Här var det färgerna i fotot jag ville plocka upp och tycker själv att det blev riktigt bra =D


Pipisarna fortsätter jag med =D... är helt såld på fåglar *hihi*... denna har jag klippt ut ur ett RDG papper. Sytt en liten blomma och satt dit en också.
Ja mer blev det inte idag... nu ska vi här hemma sätta frön... tomatfrön, persilja och solrosor.
Vad ska ni göra?? Här är solen på väg fram.. så det blir till att åka till hästen sen . Å så kommer två av mina storbarn hem idag *längtar*, den äldsta stannar kvar några dagar till hos sin pappa.
Önskar er alla en fiiiiin dag !
Kramiz Maja

7 kommentarer:

  1. Jättefin och enkel! Coolt bakgrundspapper och snygga färger.

    Jag har också mer och mer börjat dras till det enkla igen. Man tröttnar väl helt enkelt på en stil om man gör alltför många LO:s som ser ganska lika ut.

    SvaraRadera
  2. Ojj Maja vilken ljuvlig LO du skapat ihop!! Enkel men ändå var det SÅÅ mkt liv i den!!Så sööt son du har:-) O vad är inte bättre än en riiikti påskpuss av lilla sötnosen;-) KRAAM

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar LO, jag gillar verkligen dina sydda detaljer! Helt perfekta färger till fotona också.
    Håller med zozzo om att sonen din är söt! :)

    SvaraRadera
  4. Härligt, härligt! Du är så duktig på att använda färger. Du verkar inte alls rädd för att använda starka färger och att ytterligare kombinera dem. Pippisarna är ju alltid lika charmiga och sonen likaså. Ha en skön annandag!

    SvaraRadera
  5. Det blir verkligen fint att kombinera 2 så olika papper
    och färger, jättelyckat.

    Det där med blöta pussar
    kan man ju sakna ibland...

    SvaraRadera
  6. Snyggt!! Vad är det för bakgrundspapper du har använt? Det skulle jag vilja ha! ;)

    Kramis!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)