torsdag 30 april 2009

Sista uppdateringen från stockholm

Har satt Ugglis som barnvakt så att jag kan uppdatera bloggen =D... Hon sitter där i fönstret och spanar =)... Visst är hon fiiiiiin!!! Tack än en gång sötaste Cattis för det fina husdjuret.


Gjorde faktiskt ett kort också till en kortskiss tävling. Är ju inte sååå förtjust i att jobba efter skisser när jag gör loer... men till kort tycker jag det är superkul =). Å så här blev resultatet.
Tänkte Max fröken skulle få det...


Tänk att det redan är valborgsmässoafton!! Vart tar tiden vägen??? Känns som de två senaste månaderna bara har försvunnit i ett stort svart hål... å månaderna innan det är ett töcken... Inte lätt att vara småbarns förälder *hihi*. Lille Sam blir snart 1 år!! Helt ofattbart... men sant! Vi njuter nu iaf i fulla drag av våren... I dag blir det grillning och mys med vänner... i morgon blir det jobb i trädgården och på lördag.......... SCRAPMÄSSAN I GÄVLE!!!!! Ni kommer väl allihopa som bor så till.... Mig hittar ni hos Scrappers.... Tänka sig att HÄNGLAR också kommer dit =)
Önskar er alla en fin Valborg
Kramiz Maja

5 kommentarer:

  1. Så sött! Vilket härligt blompapper :-)

    SvaraRadera
  2. Fint kort och vilken härlig uggla!
    Åhh, den som ändå kunde fara på scrappmässa.. Jag är ju inte det minsta avundsjuk! :)

    SvaraRadera
  3. aaaaaaa vilken söt uggla!!!! o så passande att du som är lite av en pippitok fick en sån :-) jättefint kort! så vårigt o smakfullt.. fröken kommer nog att bli jätteglad!

    ha en skön valborg vännen! *kramiz*

    (önskar jag bodde nära Gävle...)

    SvaraRadera
  4. Verkligen rolig uggla! Måste vara det sötaste "fröken"kort man kan tänka sig.Kram

    SvaraRadera
  5. Aaahh, Ugglis är ju så söt!! Och tänk att hon/han oxå kan sitta barnvakt!! Tänk, vad CAttis kan fixa!! *s*

    Vilket fantastiskt härlig kort!! Sådär somrigt och lovely. Jag älskar ju både rooosa (den här och mörkare...inte ljusare) och den här gröööna :), så jag är ju liksom såld på detta då ;)

    Hoppas din valborg var mysig, det lät ut som ni hade toppenplaner iaf :D

    Ha så kul i Gävle!!!

    Kramar!!!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)