söndag 19 april 2009

So What?!

Här ett bidrag till Mimas CC och utmaningen scrappa musiken. Jag valde en låt av Pink... hon är så härligt energiskt arg i denna låt... precis sådär som min tonårstjej kan vara =D. Gillar detta foto på Ina, som hon knäppt på sig själv... Har scrappat det förut... men denna blev bättre =)

Å så lite detaljbilder förstås... här en closeup på mitt "klassiska" dekohörn... Visst är den tjusig den stooora rosen =)


Här nedan en närbild på hur jag lekte med chalken... av en ingeivelse bara så tröck jag dit mina tumavtryck... för att "skita" ner lite *hihi* Bokstäverna är Tim Holts chabloner som jag använt tuschpenna till.



Sist en närbild på hur jag skurit ut en cirkel i bakgrundspappret och fäst tyll bakom. Gillar den genomsynliga effekten. På bokstäverna tog jag lite stickles för rock glamen skull.



Japs, det var det de för den här gången... Nu frukost, sen pyzzelbordet! Tack för att du kikade in å välkommen åter senare idag... nya cc alster lär dyka upp =D

Kramelikramarna

Maja


21 kommentarer:

  1. Jättecool LO! Sååå fint med det genomskinliga!

    SvaraRadera
  2. Åh, verkligen jättefin LO!

    SvaraRadera
  3. Så läckert! Verkligen jättefin!
    Snyggt med tyllet, vilken bra idé!
    Kram Caroline

    SvaraRadera
  4. Wow såläckert!!!

    Kram MArja

    SvaraRadera
  5. Den var jätte snygg. Så bra med rött vitt och svart, så klassiskt rockigt ;)

    SvaraRadera
  6. Jättehäftig, gillar färgerna och fotot "rockar fett" :)

    SvaraRadera
  7. Så snygg LO!
    Och vad passande.. Precis när jag gick in här och kollade så spelade de just den låten på Rix!!

    SvaraRadera
  8. Vilken cool Lo på Ina, passar perfekt. Ja, nu är gumman på väg hem.
    Känns tomt när hon inte är här.
    Hon och David var tillsammans igår och man ser att barnen kommer allt närmare varandra, ffa de fyra äldsta. Den yngste sonen är väl lite för ung för de andra men han har ju sin kompis i kvarteret sedan länge.
    Sitter uppe ensam, som vanligt, Peter och Daniel sover. David sover hos sin tjej.
    Ha en skön skön söndag. Kramis Carita

    SvaraRadera
  9. WOW helt makalös LO!!!Så himla cool. Nu blev jag faktist avundsjuk!!!;-) Kraam

    KLART du får låna "rubriken" från min vintage LO:-)

    SvaraRadera
  10. Så snygg så snygg!!!!

    SvaraRadera
  11. Wow! Vad cool den är! Verkligen rockig och ett grymt snyggt foto på dottern!
    Häftigt!

    Kram / Angelica-Dolliver

    SvaraRadera
  12. WOW, den här LOn var ju bara såå läcker! Jag älskar allt med den!

    SvaraRadera
  13. Alltså....det måste vara en av de snyggaste jag sett! COOL! I like! Kram

    SvaraRadera
  14. Häftig till tusen!
    Gillar verkligen effekten med tyllen.
    Hela LO'n är sammanbunden jättebra.

    SvaraRadera
  15. Sååå läckert! Himla snyggt!! =)
    kramis !

    SvaraRadera
  16. Ja alla fina ord är sagda....men det tåls att sägas igen.....JÄTTEFIN LO, den var helt i min smak!!!!

    Ha det gott!
    Kram//Mia

    SvaraRadera
  17. WOW!!!!! det här var nåt extra!!! vilka coola tuffa detaljer du har fått till! så passande till den coola tuffa bilden! tyllen uppspänd bakom är riktigt läckert! och sina tumavtryck lite överallt - ja - hur kom du ens på den idéen??? asså, riktigt häftig LO full med inspiration att ta med sig hem härifrån! :-)

    kram på dig!

    ps. fattar inte hur du hinner scrappa så här mycket!!!! varken hur du hinner eller hur du får din inspiration att räcka till allting!

    SvaraRadera
  18. Den här var ju hur fräck som helst! Älskar fotot. Kram!

    SvaraRadera
  19. WOW WOW WOW!! It totally rocks! :P
    Fiffig idé med tyllen. Sparas i databanken (läs hjärnan).

    SvaraRadera
  20. Wow, wow, wow!! Här har vi vinnaren!!!
    Den är bara så bra, och så perfekt LO till det läckra fotot!!
    Me very löööve!!

    Kramar!!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)