tisdag 7 april 2009

omgjord rörig lo

Efter snälla och peppande ord från er så har jag nu gjort ett nytt försök med min lo.. å så här blev det..


Känns lite bättre. Nu är den ok... men jag har svårt för bakgrundspappret, fast jag tycker det är såååå vackert *suckar*.. Någonting stör mig fortfarande... men nu får denna vara så här och ligga å damma i nåt hörn ett tag så kanske jag ser på den med andra ögon sen =)...
Vart nöjd med att jag schalkade ner blommorna lite.. vart ett lite lugnare intryck. Sen har jag även chalkat papprena. Behöll bara svart, vitt, orange och bäbisblått i färgväg... den första versionen av denna lo finns i inlägget nedan... Tack för titten!!

Kramiz Maja

12 kommentarer:

  1. Ja, den blev definitivt mycket snyggare nu! Fast den var ju fin redan från början :-)

    SvaraRadera
  2. Mycket snyggt fixat...den var ju snygg redan innan, men nu har du städat den lite känns det som ;-) Svårt att förklara, men bra gjort i alla fall!

    SvaraRadera
  3. Snyggt att dämpa färgen på blommorna lite. Jag tycker att den blev riktigt läcker!

    SvaraRadera
  4. Jag tycker oxå den var fin redan från början, men nu är den ännu finare.. Vissa papper är så fina att man bara vill hänga upp dom på väggen.. utan & göra något med dom *fniss*
    kramis!

    SvaraRadera
  5. Tack! Texten på fotot är gjord i Photoshop innan jag framkallade det. Fonten heter Courier.

    SvaraRadera
  6. Snygg! Den blev faktiskt ännu bättre... :)

    SvaraRadera
  7. Ja, det vart bättre! Kul att kunna hjälpa dej!

    Kramizar Ann-Marie

    SvaraRadera
  8. Tycker inte att den var så pjokig från början men nu vart den SUPER. Harmonisk och fin=D

    Kram

    SvaraRadera
  9. Jajamen - blev ju jättefin. Du är bäst!

    SvaraRadera
  10. Like a lått!!
    Du har något att hämta inne hos mig :)
    Kram

    SvaraRadera
  11. Mycket bättre nu tycker jag! :) Jag fick en idé när jag tittade på den och jag hoppas du inte tycker att jag låter snorkig nu - vill bara berätta om de tankar som väcktes! Om du fortfarande vill ändra på den längre fram när den fått ligga till sig ett tag, så skulle jag nog framhävt titeln mer genom att ha den i orange den också. Jag tror det skulle göra bakgrundspapperet till just bakgrundspapper, det blir inte lika framträdande. Sen skulle jag kanske göra textovalen svagt rosa också, så ovalen i det rosa papperet går igen i textovalen.

    Tjat, tjat...du är bäst i världen och det känns fånigt att ge dig tips! :-D
    Kram från Lillnettan

    SvaraRadera
  12. Kanske, håller med Lillnettan
    där litegrann.
    Den har ju en fin balans redan
    som den är, fast den kanske kan bli ännu bättre...men ibland måste man gå vidare. Glöm inte att den var så fin med de där papprena redan från början...Kram

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)